CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 23, 2008

Exam~

Hello peps..
Today was ok,.wake up early cause got Malaysian studies exams..my god pyh berabis! I mean Brunei punya history lgi alum habis belajr ani apa th lgi psl Malaysia *tsk tsk tsk* But alhamdulilah I answer most of the questions.(belajar kali ah dmlm) hehe.. :D

*sampat lgi tu* hehe ;)


Than it was lunch.., awal kelaur cuz exam..so I had my lunch for 3 hours..pikir pikir kn balik with the girls but pikir lgi krg inda dtg tu lagi class..so just stayed in campas with the girls..duduk2 than class tia..hehe. than went home around 4 and waited for the bus for1 hour batah kali ah..sakit kaki ku berdiri,than I reach home arund 5.45 buleh! Mcm dri campus ke rumah ani inda jua jauh,mcm dri rumah(d Brunei) ke kedai medewa (org bunut tahu tu) heheh..than tdur~ hehe till 7.30 than buat research for Fashion History.

Ok than, that’s it for today ..

Bye bye

Fz

0 comments: